آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آرتین

کیک 6 ماهگی آرتین

1392/7/26 12:12
نویسنده : مامان آرتین
961 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم، کوچولوی دوست داشتنی من می بخشید که خیلی دیر به دیر برات مینویسم

آخه شما نمیذاری، خیلی شیطونی میکنی، اجازه نمیدی مامان سهیلات برات بنویسه حتی نمیذاری به کاراش برسه...

از شما معذرت میخوام که کیک 6 ماهگیتو دیر گرفتم ...   روز کودک کیکتو گرفتیم

چند روزی هم هست که  سرما خورده ی ، خیلی اذیت شدی ،  این 6 ماه اینطوری مریض نشده بودی تو عکسها هم مشخصه که بیحالی ....فدای فرشته کوچولوی خودم بشم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریا مامان پرهام
18 مهر 92 17:28
سلام مامان آرتین خوبی ؟

وبلاگ آرتین مبارک باشه خیلی کار خوبی کردی .. از طرف من ببوس این گل پسر رو ..


خاله ارتین
20 مهر 92 10:43
جیگرتو بخورم عشقم .
طنین
25 مهر 92 23:37
خاله جون 6 ماهگیت مبارک ایشالله تولد 60 سالگیت.درکنار مامان و بابات عزیزممممممممممممممممم
پانی
27 مهر 92 12:58
نانازه خاله جیگر خودتو لباس هندونه ایت بشم من خوشمزه
مرجان
15 آبان 92 8:30
واس سهیلا. من از این لباس هندونه ایا بیرون دیدم به همسری گفتم حتی اگه 10 سال دیگه نی نی دار بشیم باید از اینا تنش کنیم. میدونم خوردنی میشه.البته من سر همیشو هم خوشم اومد. لذا اگه آرتین دم دستم بود قطعا نصف بچه ات در حلقم بود. تولدتش مبارک.چه کیک خوشگلی.چه پسر نازی. ان شالله همیشه سلامت باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد