آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آرتین

اولین مروارید پسرمون در اومد هوراااا

1392/8/12 11:54
نویسنده : مامان آرتین
206 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه 12 آبان 1392

فدای شازده کوچولوی خودم بشم که بلاخره بعد یک هفته سختی  اولین دندونت خودشو نشون داد........... 

از سه شنبه هفته پیش بی قراریهات و یک سری علائم ها اومده بودن سراغت مثل اسهال ، تب ،بی اشتهایی،ترک رو لبت  ،چونت دو تا دونه ریز زده بود .... 

شبها اصلا نمیخوابیدی .......

که دیشب  داشتیم با بابا نادر میوه میخوردیم که یک قاچ از سیب هم دادیم به شما پسرم، که دیدیم خیلی راحت داری گازمیزنی انگار دندون داری چک کردم دیدم خبری نیست برامون جالب بود که داشتی تیکه سیبی که گاز زدی داری می جوی .... خلاصه با بابا نادر شرط بندی کردیم من به بابا نادر گفتم مطمئنم دو روز دیگه دندون در میاد

بابا نادر هم گفت فکر نکنم،  آخه 21 مهر ماه رفته بودیم برای چکاپ پیش دکترت ، ایشون گفتند حالا حالا در نمیاری...... 

اما ..... صبح داشتم داروتو میدادم دیدم یک چیزی از پایین داره برق میزنه دیدم بله مروارید کوچولو پسرم داره خودشو نشون میده شک کردم دست کشیدم، که درست بود اونی که برق میزد مروارید آرتین پهلوونه 

خیلی خوشحال شدم به بابا نادر زنگ زدم گفتم ...... خیلی خیلی خوشحال شد 

الان هم یک کوچولو تب داری که ایشالا خوب میشی 

پسر قشنگم ، از این به بعد هم باید منتظر در اومدن مرواریدهای دیگه ات هم باشیم 

میخواستم از دندونت عکس بگیرم اینجا بذارم نذاشتی آخه درد داشتی حالا شب بابا نادر اومد به کمک هم یک عکس میگیرم 

در مورد جشن دندونیت هم حتما برات میگیرم اما میذارم دندون کاملا خودشو نشون بده تا وقتی تو جشن دندونیت داری میخندی همه مرواردیتو ببینند که چطوری برق میزنه الان هم باید تدارک تم دندونیت باشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ارتین
12 آبان 92 12:38
هورا از این به بعد همتونو گاز میگیرم
nooshe
12 آبان 92 14:06
mobarek basheeeeee
بابا نادر
12 آبان 92 15:19
این پهلوون اصلا با باباش هماهنگ نیست.
:)
12 آبان 92 20:11
بابا عکس ارتین جیگرو بزارین دگ عه
سایروز
14 آبان 92 14:10
مبارک باشه مرواریدش.ماشالله
طنین
14 آبان 92 19:39
مبارکه خاله جون دندون دراوردی
آزاده
14 آبان 92 21:44
ای جون دلم.مبارک باشه آرتین جون مروارید خوشکلت عزیز دلم .
پانی
14 آبان 92 23:18
مبارکه مرواریدات خاله جون دیگه میتونی گاز بگیری اما مامان رو گاز نگیریا
پانی
14 آبان 92 23:19
من اون بالا آیکون اشتباه تلفن زدم به مامانی بگو ویرایش کنه و پاکش کنه
مرجان
15 آبان 92 8:03
چه خبر شیرینی. یه جورایی حس شما رو درک میکنم. انگار یه اتفاق خیلی عجیب و قشنگ افتاده درسته خودم نی نی ندارم اما دراطرافیانم شادی این لحظه رو کم ندیدم. امیدوارم تا 90 سالگیش همین دندونها بهش وفادار بمونن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد